اینجا از به روزترین و جذاب ترین اخبار کتاب و نویسندگی میگم

آموزش خصوصی آیلتس و مکالمه انگلیسی

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۴۷ ب.ظ

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین و سریع ترین راه های یاد گیری زبان انگلیسی و یا بهبود و تقویت مهارت های زبان انگلیسی شرکت در دوره های خصوصی زبان انگلیسی می باشد.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی مناسب افرادی است که از نظری زمانی فرصت کوتاهی دارند.

به طور میانگین اگر در دوره های و کلاس های گروهی ۴ سال زمان لازم باشد تا زبان آموزی از پایه تا سطح پیشرفته برسد این زمان در کلاس های خصوصی بسته به نوع دوره و فشوردگی دوره تا ۶ ماه می تواند کاهش یابد.

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس در مشهد و تهران

باعث افتخار ماست که در شهرهای تهران و مشهد مقدس امکان ویژه ای برای دانشجو های عزیزمان فراهم کرده ایم. تدریس خصوصی انگلیسی و آیلتس با استاندارد های روز دنیا و با بکار گیری بهترین و بروز ترین اساتید ایران که در قالب کلاس های فشرده،نیمه فشرده و توربو پلاس میباشد، در مدت کوتاهی شمارا به بالاترین سطح ممکن خواهد رساند. در این دوره ما بنا به شرایط مختلف از جمله : رده سنی، شغل و هدف از تحصیل جزواتی در کنار کتاب های آموزشی بکار خواهیم گرفت که این روند را تسریع خواهد بخشید که تایم این آموزش را فقط به 30 جلسه کاهش خواهد داد.

 

منبع » آموزش خصوصی آیلتس و مکالمه انگلیسی - آیلتس میکس

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۴
سهند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی